گاز ابزار
گاز ابزار
بیومتان خودرو

اولین پروژه بیومتان خودرویی در اسپانیا

HAM اولین پروژه بیومتان خودرویی را در اسپانیا توسعه می دهد

گروه HAM اولین پروژه ۱۰۰٪ بیومتان خودرویی را در اسپانیا توسعه داده است. این پروژه به مشتریان این امکان را می دهد تا از سوخت زیستی (بایو سوخت) در ایستگاه های خدمات استفاده کنند.
این پروژه از بیوگاز تولید شده در یک کارخانه تصفیه بی هوازی زباله ها، که از صنایع کشاورزی-غذایی و از یک مزرعه کشت و صنعت، واقع در مزرعه Mas Jonquer de Vilanant، Girona، تولید می‌شود، شروع می‌شود.

کارخانه بیوگاز متعلق به Apergas است. شرکتی که در زمینه مهندسی، توسعه و بهره برداری از نیروگاه های بیوگاز فعالیت می کند.

شرکت تابعه FNX Liquid Natural Gas تجهیزات مربوطه را نصب کرده است که توسط مهندسان و بخش تحقیق و توسعه این شرکت توسعه یافته است.

این تجهیزات ارتقا دهنده اجازه می دهد تا بیوگاز را که حاوی 50 تا 60 درصد متان است، تصفیه کرده و کیفیت آن را افزایش داده و خلوص متان، بالاتر از 99 درصد را به دست آورد.

هنگامی که بیومتان، که به عنوان گاز سبز نیز شناخته می شود، در دسترس قرار می گیرد، از تجهیزات فشرده سازی عبور می کند که اجازه می دهد فشار آن تا 250 بار افزایش یابد تا در مخازن تحت فشار تریلرهای  که برای انتقال بیومتان خودرو استفاده می شود.

بیوگاز

 خط لوله، به مقصد ایستگاه های خدمات، که در آن 200 نیوتن متر مکعب بیوگاز مدیریت می شود، معادل 2000 کیلوگرم Bio CNG در روز ، از طریق یک مخزن تحت فشار ذخیره شود.

HAM با بهره گیری از در دسترس بودن بیومتان فشرده در منبع، به وسایل نقلیه در منطقه امکان سوخت گیری مجدد را می دهد و شبکه ایستگاه های گاز را که از بیش از 80 نقطه گاز طبیعی فشرده تشکیل شده است، تقویت می کند. و گاز طبیعی مایع، که به شما امکان می دهد در مسیرهای اصلی ملی و اروپایی، با سوخت زیست محیطی و اقتصادی تر، تردد و حمل و نقل کنید.

برای تونی موروگو، مدیر بازاریابی گروه HAM، “بیومتان پتانسیل بالایی دارد و نقش مهمی در انتقال انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دارد که بر تغییرات آب و هوا تاثیر می گذارد. این موضوع نقش مهمی در کربن منفی، ایفا می کند. علاوه بر این، این یک انرژی تجدیدپذیر است که به اقتصاد دایره ای کمک می کند، به نفع اقتصاد محلی، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی، بازگرداندن منابع و مواد مغذی به خاک، و به عنوان یک جایگزین پایدار برای سوزاندن یا دفن زباله محسوب می شود.

با این پروژه جدید در گروه HAM، می توان یک راه‌حل جامع به همه آن دسته از مشتریانی که بیوگاز دارند، اما خط لوله گاز ندارند، ارائه دهد، زیرا این امر به ارتقاء فشرده‌سازی، خط لوله و فروش بیومتان در ایستگاه‌های خدمات منحر می شود. . به این ترتیب، این شرکت به نوآوری در تمام پروژه های خود ادامه می دهد و به مشتریان خود فناوری ها و محصولات جدیدی را ارائه می دهد که با نیازهای انرژی واقعی آنها سازگار است.

FNX Liquid Natural Gas با تجربه گسترده در بخش‌های فناوری متعدد، متخصص در طراحی، ساخت و نصب نیروگاه‌های گاز طبیعی و ارتقاء آن در قالب مدولار است. این شرکت دارای تأسیسات تولیدی خود در کشور باسک است، جایی که همه محصولات قبل از تحویل، توسعه یافته و تحت استانداردهای با کیفیت بالا قرار می گیرند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.